Keskustorin tapahtumavaraukset siirtyvät sähköiseen Timmi-varausjärjestelmään tammikuussa 2025. Ohjelmassa voit selata varauskalenteria rekisteröitymättä tai varata Keskustorin tiloja rekisteröityneenä käyttäjänä.

Timmiin rekisteröidytään omilla henkilötiedoilla ja tunnistaudutaan suomi.fi-tunnistautumisella. Jos asioit edustamasi organisaation puolesta, valitse rekisteröityessä ”Asioin organisaation yhteyshenkilönä”. Järjestelmään aiemmin luodut tunnukset toimivat myös, mutta tehtäessä varauksia seuralle / järjestölle / yhdistykselle / yritykselle täytyy käyttäjätunnuksia laajentaa omista tiedoista. Tässä yhteydessä määritellään varaukseen muodostuva varauksen- ja laskutuksen yhteyshenkilö. Tietoja voidaan myöhemmin muuttaa ilmoittamalla tiedot henkilökunnalle.

Huomioithan että organisaation yhteyshenkilönä toimiminen vaatii operatiivisen käyttäjän hyväksynnän käyttäjätunnuksille.  Ennen hyväksyntää ei varauksia pysty tehdä, joten asioithan hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.

Varaukset eivät muodostu suoraan kalenteriin vaan henkilökunta hyväksyy kaikki varaukset, joten huomioi viive. Varaus kannattaa tehdä viimeistään 5 pv ennen tapahtumaa, jolloin Keskustorin henkilökunta ehtii myös tekemään lisämarkkinointia tapahtumallesi omissa kanavissaan. Lyhyellä varoitusajalla tehtävät varaukset tehdään puhelimitse numeroon 046 921 9974.

Vahvistetut varaukset voi perua vain soittamalla tai sähköpostilla, ei järjestelmässä.

Ohje varauksen tekoon:

Ohje on tehty tietokoneversiolle. Kirjaudu/ rekisteröidy Timmiin: https://varaukset.seinajoki.fi/ ja valitse Seinäjoen Keskustori.

1.Kirjaudu sisään ja valitse oikea rooli: yksityishenkilö / organisaation yhteyshenkilö. Siirry etusivun Varauskalenteriin.

Kuvakaappaus Timmi-järjestelmän etusivulta.

2.Valitse joko Torialueen varaus (tila) tai Toripaviljonki (tila). Molemmat kalenterit saat samanaikaisesti näkyviin valitsemalla Keskustori (rakennus) ja klikkaamalla ensin ”Valitse useita tiloja” ja sen jälkeen piilossa olevan tilan otsikkolaatikkoa vasemmalta.

Kuvakaappaus Timmi-järjestelmän Varauskalenteri-sivulta.

3.Valitse päivä kalenterista klikkaamalla. Kuukautta voi vaihtaa kalenterin nuolista tai pudotusvalikosta. Klikkaa näytölle avautuvalta kalenterilta haluttua kohtaa: tila ja aika. Aikaa voit muokata yläosan nuolilla. Lue ja hyväksy varaus- ja peruutusehdot, valitse varaustapa.

4.Täytä tapahtuman tiedot: Nimi, päivä, aikaväli, käyttötarkoitus, tapahtumaluokka ja kävijämäärät. Kuvaile tapahtumaa. Paina ”seuraava”.

5.Tarkista tiedot ja klikkaa ”luo hakemus”. Saat sähköpostitse tiedon varaushakemuksesi tallentumisesta järjestelmään.

Henkilökunta käsittelee varaushakemukset. Kun varaus hyväksytään tai hylätään, lähettää ohjelma asiakkaalle sähköpostin: Varaushakemus hyväksytty tai hylätty. Mikäli kyseessä on maksullinen varaus, se laskutetaan jälkikäteen varaukseen määritetyltä henkilöltä / seuralta / järjestöltä / yhdistykseltä / yritykseltä. Tapahtuman mahdollinen peruutus tulee tehdä aina sähköpostilla osoitteeseen keskustori@seinajoki.fi tai soittamalla numeroon 046 921 9974. Peruutusta ei voi tehdä Timmi-järjestelmässä.