Voit lähettää palautetta Seinäjoen kaupungille sähköisen palautepalvelun kautta.

Oli kyseessä sitten kiitos, kommentti, kysymys, moite tai toimenpide-ehdotus, palvelee sähköinen palautejärjestelmä kaikissa näissä tilanteissa. Palautteita käsitellään arkisin 8–15.45.

Palautteeseen ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia, henkilöiden nimiä tai pankkitilin numeroita. Palautepalvelussa et voi myöskään hoitaa virallista asiointiasi kaupungin kanssa. Hoidathan virallisen asiointisi sähköisessä asioinnissa tai asiakaspalvelupisteissä!

Palautepalvelu ohjaa sinua valitsemaan oikean aiheen palautteellesi. Tällöin palaute päätyy suoraa oikealle työntekijälle, joka siihen osaa vastata. Etusivulla on myös hakutoiminto, joka helpottaa oikean aiheen löytämistä.

Poikkeuksena katuvalojen vikailmoituksen voit tehdä Seinäjoen Energia Oy:n vikailmoituspalvelussa.

You can also give feedback in english.

Vinkkejä palautepalvelun käytöstä

Voit sitoa palautteesi tiettyyn paikkaan kartalta osoittamalla. Näin voit ilmoittaa esimerkiksi missä rikkinäinen puiston penkki sijaitsee tai mihin kaipaisit uutta pyöräilyväylää.

Palautepalvelun mobiilisovelluksella voit antaa palautetta ulkona liikkuessasi. Sovelluksen voit ladata iPhoneesi ja Android-puhelimeesi laitteen sovelluskaupasta (Apple Store tai Google Play) ja löydät sen nimellä Trimble Feedback. Sovellus liittää palautteeseesi automaattisesti mobiililaitteesi tarjoaman sijaintitiedon sovelluksen käynnistyshetkeltä.

Ota palautepalvelu käyttöösi ja vinkkaa muillekin!