Sähköinen palautejärjestelmä on otettu käyttöön kaikilla Seinäjoen kaupungin toimialoilla. Voit lähettää Palautepalveluun palautetta, kysymyksiä, kiitoksia, moitteita tai kehitysehdotuksia verkkosivulla osoitteessa seinajoki.fi/palaute (eng. seinajoki.fi/feedback).
Palautepalvelu toimii pöytäkoneella, tabletilla ja älypuhelimella. Palautteen voi sitoa tiettyyn paikkaan kartalla ja ilmoittaa esimerkiksi juuri tietystä rikkinäisestä puistonpenkistä. Terveyspalvelut ottavat palautepalvelun käyttöön vuodenvaihteessa.
Palautejärjestelmän mobiilisovellus on ladattavissa useimpiin mobiililaitteisiin laitteen sovelluskaupasta (Apple Store, Google Play tai Windows Store) nimellä Trimble Feedback. Sovelluksella pystyt antamaan kätevästi palautetta ulkona liikkuessasi havaitsemistasi asioista. Sovellus liittää palautteeseen automaattisesti mobiililaitteen tarjoaman sijaintitiedon sovelluksen käynnistyshetkeltä.
Palautteita käsitellään arkisin klo 8–15.45. Vastuuhenkilö vastaa palautteisiin kolmen työpäivän sisällä. Palautepalvelu on jo aiemmin otettu käyttöön kaupunkiympäristön toimialalla.
Ota palautepalvelu käyttöösi ja vinkkaa muillekin!