Seinäjoki yrittäjyyden ykköskaupunkina Diilin aloitusjaksossa

Nainen makaa ruohikolla i-kirjaimen kohdalla. Tekstinä Tilaa elämäsi diili.

Viime syksynä Seinäjoella kuvattu Diilin aloitusjakso nähdään tänään maanantaina klo 21 Nelosella.

Jaksossa kilpailijoiden tehtävänä oli esitellä Seinäjokea ja sen mahdollisuuksia potentiaalisille yrittäjille ja vaikuttajille. Diili-ohjelmayhteistyössä halutaan tuoda esille Seinäjoen erinomaista sijaintia pääradan varrella ja yrittäjämyönteisyyttä sekä kasvua ja kehitystä.

Markkinointipäällikkö Anu Männikön mukaan oli hienoa saada kilpailijat Seinäjoelle.
-Olimme mukana Diilissä jo vuonna 2021. Silloin pohdimme, että haluaisimme saada kilpailijat paikan päälle avaruuden pääkaupunkiin.  Tällä kaudella se onnistui pikaisella aikataululla.  Diili sopii Seinäjoen kaupungin markkinointiin hyvin, koska ohjelmaa seuraa yrittämisestä ja yrityksistä kiinnostunut kohderyhmä, jolle Seinäjoella on paljon tarjottavaa. Diiliin liittyvässä kampanjassa hyödynsimme tilaa-sanan kaksoismerkitystä ”Tilaa Seinäjoki”. Seinäjoki on paketoitu helposti tilattaviksi konkreettisiksi diileiksi.

15 ykkössijaa yritysilmapiirikyselyissä

Yritysten näkökulmasta Seinäjoki on turvallinen paikka tehdä hyviä diilejä. Seinäjoki kasvaa, kiinnostaa ja investointien tekeminen on kannattavaa. 15 ykkössijaa yritysilmapiirikyselyissä on vahva viesti, että täällä jos missä on hyvä yrittää.

– Diili-kampanjaan nostimme muutaman sijoittumista edistävän diilin. Meiltä voi tilata yritystontin, tutustumiskäynnin tai vaikka liidejä asiakkaiden tai alihankkijoiden löytämiseen. Teemme tätä sijoittumistyötä jatkuvasti muutoinkin, mutta toivottavasti Diili-näkyvyys innostaa uusiakin asiakkaita olemaan yhteydessä, viestintä- ja markkinointipäällikkö Sanna Männikkö toteaa.

-Yritysdiilien lisäksi halusimme diileissä tuoda esiin laajaa kulttuuritarjontaa, monipuolisia opiskelumahdollisuuksia sekä esimerkiksi oppilaitosten ja kulttuuripalveluiden tarjontaa myös yrityksille. Kannustamme ihmisiä tilaamaan Seinäjoen ja tekemään hyviä diilejä, Anu Männikkö kertoo.

Kaupungin ja Into Seinäjoen lisäksi kampanjassa ovat mukana ovat Sedu, Seinäjoen ammattikorkeakoulu ja Seinäjoen kaupunginorkesteri. Kampanja jatkuu maaliskuun loppuun saakka ja näkyy pääosin sosiaalisessa mediassa.

Diileihin voit tutustua täällä https://www.seinajoki.fi/asukkaaksi/ 

Lisätietoja:

Seinäjoen kaupungin markkinointipäällikkö Anu Männikkö p. 044 418 1119
Into Seinäjoen viestintä- ja markkinointipäällikkö Sanna Männikkö p. 040 571 9998